Hurricane.

Sitter och lyssnar på Bob Dylan och mår skit. Jag har inte ätit något på 24 timmar. Visst, jag åt typ två skedar soppa i skolan och två glas vatten, men min mage känns så tom. Jag känner mig nästan svimfärdig. Skolan var inte okej idag. Hela dagen har varit bajsig. Och sen bytte jag IVÄ också. Orkade helt enkelt inte ha ångest över att gå till Japanskan hela tiden, så tyckte att det var dags att göra något åt det. Känns helt otroligt nu ändå, typ helt fri känner jag mig. AHHHHH! *andas djupt*

Måste också bara säga att musik är FÖR underbart. Jag kan inte seriöst beskriva hur mycket jag älskar musik och hur jag känner mig när jag lyssnar på musik.

LOVE MUSIC ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0